close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

2sit – ריהוט משרדי איכותי שמתמקד בלקוח

מערכת שורשי טבת, תשפ07/01/2020

המראה המרשים של דלפק הקבלה, העיצוב המודרני של כורסאות ההמתנה, הנוחות והאלגנטיות של חדר הישיבות - לריהוט המשרדי שבחרתם יש חלק חשוב בגיבוש הרושם הראשוני וההערכה של המבקרים והעובדים במשרד שלכם

תגיות:
צילום: 2sit
בחברת 2sit מבינים בריהוט משרדי איכותי כבר 25 שנה, ולכן שמים את הדגש על השילוב האידיאלי שבין איכות לבין נוחות. המטרה של 2sit היא לייבא ולייצר פריטי ריהוט משרדי מדויקים שיסייעו לכל ארגון ליצור את האיזון המושלם שבין אסתטיקה לבין נוחות. באולם התצוגה המרכזי בגבול בני ברק - רמת גן, מול קניון איילון, המבקרים מוזמנים להביט, לגעת ולהתנסות בפריטי הריהוט השונים.

ריהוט משרדי בהתאמה מדויקת לצרכים
השוק הישראלי מגוון מאוד. מצד אחד ניתן למצוא למצוא משרדי סטארט-אפ תזזיתיים ומהצד שני משרדי עריכת
צילום: 2sit
דין מעונבים ויוקרתיים. לצד אלו קיימים גם ארגונים בעלי צרכים שונים לגמרי – מוסדות אקדמיים, ארגונים ציבוריים ומרכזי הדרכה. כדי לשדך בין כסאות משרדיים וריהוט משרדי המתאימים לארגון, בחברת 2sit חושבים בראש ובראשונה על משתמש הקצה בפריטים אלו ועל פי זה בונים תוכנית מתאימה לריהוט המשרד, בהתאם לאופי הארגון.

בסופו של דבר – הקו המנחה של 2sit הוא התאמה מדויקת לצרכי הלקוחות.

קטלוג הריהוט של 2sit מגוון מאוד וכולל בין השאר:
שולחן משרדי - שולחנות משרדיים מודולריים המאפשרים יעילות וגמישות מקסימלית.
כיסאות מחשב - כסא מחשב ארגונומי ונוח הוא התנאי הראשון לסביבת עבודה המתחשבת בעובד. כאשר המעסיק דואג שעובדי המשרד ישבו על כסאות משרדיים איכותיים, הוא משדר מסר של אכפתיות, וזה גם מה שהוא יקבל בחזרה מעובדיו.
כסאות מנהלים - כסאות מנהלים נדרשים להיות גם נוחים וגם מרשימים. ב-2sit מוצע מגוון רחב של דגמים שיאפשרו בחירה מדויקת.
כסאות לחדרי הדרכה - בניגוד לריהוט משרדי סטנדרטי, כסאות לחדרי הדרכה כוללים בדרך כלל אביזרים נוספים המאפשרים כתיבה נוחה. באולם התצוגה של 2sit מוצגים כמה דגמים בעיצובים שונים.
פינות המתנה - פינות המתנה הן הצעד הראשון בבניית מערכת יחסים ארוכת טווח עם האורחים המגיעים למשרד. 2sit מציעים פינות המתנה בסגנונות שונים אך המשותף לכולם – איכות חומרי הגלם והגימור המעולה.

מנגנונים ארגונומיים מתקדמים
עבודה משרדית עלולה להיות מתישה. ישיבה ממושכת על כסא מחשב מול המסך עלולה לפגוע בגוף, בפרט אם העובד יושב על כסאות משרדיים שאינם מתאימים למטרה זאת. בדיוק מסיבה זו, ב-2sit יוצרים ומשווקים כיסאות הכוללים מנגנונים ארגונומיים מתקדמים. כך העובד יכול לכוונן את גובה הכסא ומשענת הגב בהתאם למבנה גופו, ואף להתאים את גובה ידיות המושב על פי צרכיו. חלק מכסאות המחשב כוללים גם תמיכה לומברית לגב התחתון ואפילו אפשרויות נדנוד המסייעות לשמור על אפשרות התנועה ולהגן על בריאות הגב.

עיצוב אלגנטי ודינמי
הקהל הישראלי לא אוהב לפספס כלום. מצד אחד חשוב לו שהרהיטים ישדרו יוקרה ואלגנטיות, ומצד שני, עיצוב מאסיבי או נוקשה לא תמיד מתקבל בברכה או יתאימו לאקלים הישראלי. דבר אחד נכון תמיד – ישראלים יודעים להעריך איכות ונוחות ולא מתפשרים עליה. ב-2sit מודעים לכך היטב, ולכן מרכיבים ריהוט מודרני ודינמי מתוך כוונה לספק מענה לכל סוגי הצרכים. בשורה התחתונה, ב-2sit מאמינים בחשיבה יצירתית בהתאם לדרישות והצרכים של הלקוח, ובהתאמת ריהוט משרדי איכותי ומדוייק שיקח אותו צעד אחד קדימה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה